Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas posiłki były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z BOK: (+48) 799 375 528 od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-11:00

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@vitameals.pl

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. VITAMEALS poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.

 

Korzystamy z ciasteczek w celu realizacji naszych usług zgodnie z polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel