Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas posiłki były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z BOK: (+48) 799 375 528 od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-11:00
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@vitameals.pl
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. VITAMEALS poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.