Pytania i odpowiedzi

Czy mogę wstrzymać realizację dostaw lub zmienić adres dostarczania paczek w trakcie trwania zamówienia?

Zarówno daty jak i adres dostawy zamówienia można dowolnie modyfikować – zawieszać na określony czas, wykluczać wybrane dni tygodnia lub przełożyć na późniejszy termin w przypadku dłuższej nieobecności.  Zawieszone dostawy zostaną przeniesione na koniec zamówienia lub inny wybrany termin. Przy zmianie miejsca dostawy, ważne by nowy adres znajdował się w strefie objętej naszymi dostawami. Zmiana adresu może być stała lub na określoną liczbę dni. Zmian w datach oraz adresach dostaw można dokonywać po zalogowaniu przy użyciu zakładki „Twoje konto” lub przez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - kontakt@vitameals.pl.

 

Nie wiem jaką dietę wybrać.

Zadzwoń do nas pod numer - (+48) 799 375 528 lub napisz - kontakt@vitameals.pl. Nasi dietetycy pomogą dobrać catering odpowiedni do Twoich potrzeb i efektów, które chcesz osiągnąć.

 

Nie mogę lub nie chcę jeść pewnych produktów. Czy mogę je wykluczyć?

Niestety na ten moment nie ma możliwości wyłączania poszczególnych produktów z jadłospisu. Pracujemy jednak nad tym, aby taka opcja pojawiła się wraz z rozwojem cateringu.

 

Czy w trakcie zamówienia mogę zmienić dietę lub kaloryczność?

Jak najbardziej. W każdym momencie istnieje możliwość zmiany diety lub kaloryczności. Zmiana realizowana jest po 3 dniach od dnia zgłoszenia zmiany do Biura Obsługi Klienta - kontakt@vitameals.pl. Zmiana diety na droższą wiążę się z obowiązkiem dopłaty brakującej kwoty lub skróceniem czasu trwania zamówienia. Różnica w cenie powstała po wyborze diety o niższej cenie za dzień, zostanie zwrócona w postaci punktów lojalnościowych lub pozwoli na wydłużenie czasu trwania diety.

 

Mieszkam na drugim końcu Polski, skąd mogę mieć pewność że dania dojadą świeże?

Wszystkie dania przygotowane są przez nas z najświeższych składników, poddawane obróbce, a następnie chłodzone i pakowane. Odbierane są od Nas od razu po spakowaniu zestawów oraz dowożone przy pomocy specjalnych samochodów chłodni.

 

Czy mogę wybrać różne adresy dostaw dla określonych diet lub dla określonych dni?

Oczywiście! Możliwe jest wybranie różnych adresów dostaw dla określonych dni oraz diet. Aby przyporządkować adresy przez Panel Klienta zaloguj się do swojego konta i przejdź do zakładki "Twoje konto" i wybierz bieżące zamówienia. Wytyczne możesz również przesłać do Biura Obsługi Klienta - kontakt@vitameals.pl. Adresy muszą znajdować się w strefie objętej naszymi dostawami.

 

Czy mogę skorzystać z dnia próbnego?

Jak najbardziej, zachęcamy do zamówienia dnia próbnego by sprawdzić smak naszych potraw! Dostarczony zestaw będzie identyczny jak ten, który otrzymają Klienci zamawiający swoje diety na dłuższe okresy.

 

W jaki sposób realizowane są dostawy?

Dostawcy zaczynają rozwozić paczki od wczesnych godzin porannych. Jeżeli mieszkasz w bloku i masz możliwość podania kodu do domofonu, wpisz go w formularzu składania zamówienia, by nie było konieczności każdorazowego wpuszczania kuriera. Możliwe jest również przekazanie chipa lub klucza do wejścia, który zostanie zwrócony wraz z ostatnią dostawą. Dieta pudełkowa przychodzi zapakowana w papierową torbę z logo i zostawiana jest pod drzwiami lub w innym określonym w zamówieniu miejscu. Dostawy realizowane są codziennie, jedyny wyjątek to niedziela, która doręczana jest wraz z sobotnią paczką. By poznać orientacyjny czas dostaw pod wskazany adres prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - kontakt@vitameals.pl. Nie ma możliwości osobistego odbioru paczek.

 

Jak przechowywać i podgrzewać posiłki? Czy mogę zamieniać ich kolejność?

Przygotowywane przez nas posiłki nie zawierają konserwantów. Po dostarczeniu powinny być przechowywane w temperaturze 0 – 4°C i spożyte w dniu ich dostarczenia. Posiłki w czarnych pudełkach, oznaczone „na ciepło”  można w całości podgrzewać w mikrofali. Należy nakłuć uprzednio folię lub oderwać róg, a w przypadku zup wyciąć ją przy pomocy noża. Torebek foliowych na dodatki oraz pojemniczków z sosami nie wolno wkładać do mikrofali. Kolejność posiłków można zamieniać by dopasować je do trybu dnia czy preferencji. Na etykiecie znajduje się informacja o kaloryczności oraz rozkład makroskładników, które pomogą dobrać czas spożycia konkretnego dania, np. względem treningu.

 

Czy i jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi - Zadzwoń do nas pod numer - (+48) 799 375 528 lub napisz - kontakt@vitameals.pl. Nasi Konsultanci są do Twojej dyspozycji.

 

Co w przypadku gdy moja dieta nie dotrze do wyznaczonej godziny?

Niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi. Konsultanci zlokalizują Twoją paczkę i ustalą dalsze losy paczki. W zależności czy możesz zaczekać pod wskazanym adresem – otrzymasz informację o tym jak duże będzie opóźnieniem czy potrzebujesz dostawy pod inny adres. Jeżeli nie będzie możliwości odbioru paczki, oczywiście przyjmiemy reklamację i dostawa zostanie przesunięta na koniec zamówienia, postaramy się również o zadowalającą rekompensatę.

Korzystamy z ciasteczek w celu realizacji naszych usług zgodnie z polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel